WEKO3
アイテム
プロセスに重点をおいた造形表現の意味 : 表現本来のあり方を目指して
https://aulib.repo.nii.ac.jp/records/833
https://aulib.repo.nii.ac.jp/records/833c728bd88-9c5c-4cf7-a175-d3f3c84994b6
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
プロセスに重点をおいた造形表現の意味 : 表現本来のあり方を目指して (790.4 kB)
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-09-28 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | プロセスに重点をおいた造形表現の意味 : 表現本来のあり方を目指して | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Meaning of Modeling Expression Placing Important to the Process with particular reference to what the expression should be | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
椎名, 澄子
× 椎名, 澄子× Shiina, Sumiko |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述 | This report describes the attempts of educational practices based on the methodology of the “Modeling Expression” in Kindergarten teacher training education. Also, the deference of “Manufacture” and “work” is indicated in this paper and several case studies that use the characteristics of “Expression” , that is , “Imitative activity” , “Initiative activity” , and “Creative activity” are showed. This paper concludes with suggestions about this topic. | |||||
書誌情報 |
ja : 旭川大学短期大学部紀要 en : The journal of Junior College, Asahikawa University 号 47, p. 59-66, 発行日 2017-03-31 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 旭川大学短期大学部 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 21861544 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12568360 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |